نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 09:06

۵۰ هزار چراغ LED در ایلام نصب خواهد شد

مدیرعامل شرکت نیروی برق ایلام گفت: ابرپروژه اصلاح سیستم روشنایی معابر و جایگزینی و نصب ۵۰ هزار چراغ LED در استان ایلام مصوب شده است‌.

ولی الله ناصری مدیر عامل شرکت نیروی برق استان ایلام، صبح چهارشنبه ۸ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با گرامیداشت هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی باعث شد تا در ۲ سال اخیر با محدودیت های تلخ گذشته در تامین برق مردم مواجه نباشیم.

وی افزود: خوشبختانه همکاری وزارت نیرو و صنعت برق کشور با سازمان بسیج منجر به مدیریت مصرف در بخش خانگی و ایجاد فرصت تامین برق پایدار برای مردم شد.

مدیر عامل شرکت نیروی برق استان ایلام ادامه داد: ابر پروژه اصلاح سیستم روشنایی معابر و جایگزینی ۵۰ هزار چراغ LED در استان ایلام مصوب شده که ضمن زیباسازی شهری تاثیر بزرگی در کاهش مصرف برق در شرایط ناترازی تولید و مصرف برق دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: در حال حاضر احداث ۳ هزار نیروگاه خورشیدی پشت بامی برای مناطق محروم استان ایلام در حال عملیاتی شدن است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این نیروگاه ها هم به اقتصاد خانوارهای محروم کمک می کند هم می‌تواند اهداف برنامه افزایش تولید برق تجدیدپذیر و پاک را محقق سازد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588098

مهمترین اخبار ایران و جهان: