نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 19:13

مسؤولان دادگستری به درخواست ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضائی بیش از ۳۲۰ نفر از مراجعان در جریان برنامه ملاقات مردمی رئیس کل و معاونان قضائی دادگستری کل استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، جلسه ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران و جمعی از معاونان و مسئولان ارشد قضائی دادگستری کل استان تهران امروز ۷ آذرماه برگزار شد.

در جریان این جلسه از دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری استان تهران و معاونان قضایی به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیکی برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز، علاوه بر مراجعان، با تعدادی از زندانیان نیز به‌صورت ویدئو کنفرانس دیدار و ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان دستورات لازم را در جهت رفع آن‌ها صادر کردند.

در جریان برنامه ملاقات مردمی رئیس کل و معاونان قضایی دادگستری کل استان تهران، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۳۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی شد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587754

مهمترین اخبار ایران و جهان: