نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 18:10

تاج: امیدوارم تیم ملی الکترونیک ما قهرمان آسیا شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید در قطر تیم ملی فوتبال الکترونیک مثل تیم ملی بزرگسالان شرکت کند و امیدوارم قهرمان آسیا شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در حاشیه فوتبال الکترونیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر محترم ورزش و جوانان و سایر هالی فوتبال حضور داشتند و باید در قطر تیم ملی فوتبال الکترونیک مثل تیم ملی بزرگسالان شرکت کند امیدوارم این تیم ملی الکترونیک ما قهرمان آسیا شود زیرا توانایی های بهترین های دنیا را هم در عرصه مجازی داریم  های آسیا و جهان را داریم و باید تیم ملی الکترونیک را تشکیل می دادیم که سه نفر انتخاب شدند و باید به قطر بروند،  و ارزیابی من از این مجموعه مثبت است و عددی که من می گویم دوستان  گفتند 38 میلیون نفر در کشور این بازی را در خانه انجام می دهند. این خیلی خوب است اگر واقعا این طور است فدراسیون فوتبال باید سرمایه گذاری جدی انجام بدهد و علاوه بر تیم ملی الکترونیک در قطر آقای وزیر نظرشان این است که تمامی باشگاه ای لیگ برتری هم ترغیب کنیم در لیگ برتر تیم بدهند و همانطور که تیم های ملی ما در جام ملت های آسیا حضور دارند در لیگ برتر هم حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ظرفیت تشکیل لیگ برتر را داریم البته باید چشم اندازش را ببینیم و هزینه هایش مشخص شود و اینکه سود و زیانش برای باشگاه ها چطور است با توجه به وضع در آمدی باشگاه ها، الان دوستان می گویند سود ده است و به جز پوشش هزینه ها تبلیغات گسترده ای دارد و از امروز این کار را استارت زدیم.

تاج در خصوص جلسه با وزیر ورزش گفت: ما متصل با آقای وزیر جلسه داریم به دلیل گستردگی فوتبال، لیگ برتر، فوتسال، فوتبال ساحلی، کافا و مسائلی که در حوزه فوتبال هست، AFC و حتی حاشیه ها باید ملاقات هایی باید داشته باشیم و گزارش هایی به ایشان بدهیم و این اتفاقات رخ داده و این اتفاقات رخ خواهد داد و ایشان هم توصیه هایی در مورد فوتبال دارند و نظراتی دارند. این جلسات طبیعی است و امروز این جلسه زود تمام شد و 20 دقیقه یا نیم ساعت بیشتر طول نکشید.

ادامه دارد ...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544454

مهمترین اخبار ایران و جهان: