نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:57

«بسیج» شبیه افسانه‌هاست، ولی افسانه نیست

سرهنگ محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر امروز پنج‌شنبه در اجتماع بسیجیان گفت: تا بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است پس شایسته است قدر خود و بسیج را بدانیم چراکه بسیج مأمن دل‌های شکسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار محمدحسین کرمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر در اجتماع بسیجیان در مسجد جامع این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تفکر بسیجی در وسط میدان بودن است و با اتکا به خدا و خلاقیت در عمل جهت حمایت و رفع مشکلات گام بر خواهد داشت.

وی افزود: بسیج حافظ انقلاب و ارزش‌های اسلامی است، ارزش‌ها که توسط مردم به وجود آمده است و نشان از بالندگی و رشادت دارد


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان روانسر با اشاره به تحولات نوار غزه و موضوع فلسطین و اسرائیل عنوان کرد: در حال حاضر با مقاومت و ایستادگی و پیروی از قرآن و آموزه‌های دینی، ملت غیور درس مقاومت را به دیگر جوامع دیکته کرده‌اند و با تقدیم شهدا کاری کردند امروز دشمن مجبور به امضا یک آتش‌بس شود.


سخنران مراسم اجتماع بسیجیان شهرستان روانسر در ادامه ضمن اشاره به اینکه راه بسیج پیشرفت، مقاومت و ماندگاری است ادامه داد: امروز برای برطرف کردن مشکلات کشورمان باید ویژگی‌های ارزشمند بسیج در میان مردم و مسئولان تجلی پیدا کند.

وی افزود: اکنون بسیج الگوی بسیاری از جوانان در کشورهای عراق، یمن، فلسطین و لبنان برای مقابله با استکبار جهانی و سلطه‌گران شده است و همین تفکر موجبات پیدایش گروه‌های مقاومت با اتکا به داشته‌های خودشان در جهت پیروزی شده است‌.


سرهنگ کرمی فرمانده سپاه ناحیه روانسر در پایان با اشاره به اینکه ما بایستی به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلامی به خود ببالیم و این تفکر را ترویج دهیم تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری(مدظله) فرمودند بسیج شبیه به افسانه‌هاست ولی افسانه نیست و همین موجب می‌گردد تا بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین پس شایسته است قدر خود و بسیج را بدانیم چراکه بسیج مأمن دل‌های شکسته است.

 

 

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583254

مهمترین اخبار ایران و جهان: