نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 16:19

بستر حضور حداکثری مردم لرستان در انتخابات فراهم شود

رئیس ستاد انتخابات لرستان، سلامت و امنیت انتخابات را مقدمه بالابردن مشارکت عنوان کرد و گفت: باید در جهت بالابردن امر مشارکت از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از هیچ تلاشی برای حضور حداکثری مردم دریغ نکنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احسان یاوری عصر امروز در همایش هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخش‌های لرستان که در سالن بانک صادرات این شهرستان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: در لرستان ۱۲ شهرستان داریم که در ۷ حوزه انتخابیه تقسیم شدند، در ۲ حوزه استان ۲ نفر و در مابقی یک نفر و در مجموع ۹ نفر نمایندگان لرستان در صحن مجلس هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در استان ۳۶ بخش داریم که از روز آغاز فرایند انتخابات هیلت‌های اجرایی مطابق تقویم با نظم و دقت بالا تشکیل شد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی امری مردمی است، افزود: در قبل و بعد انتخابات نباید هیچ‌گونه گرایشی از سوی هیات‌های اجرایی بروز و ظهور نماید تا بتوان شاهد انتخاباتی سالم بود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، عملکرد هیات‌های اجرایی به ویژه در فرآیند تایید صلاحیت‌ها را مطلوب عنوان و تصریح کرد: این روحیه خوب در اعضای هیات های اجرایی نوید یک انتخابات باشکوه را در استان می‌دهد.

یاوری بر فراهم نمودن بستر مشارکت حداکثری مردم تاکید و تصریح کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری بوده و تحقق این مهم در میزان مشارکت مطلوب مردم است.

وی با بیان اینکه چشم دنیا به جمهوری اسلامی است، گفت: نگاه دوستان و دشمنان امروز به جمهوری اسلامی است و موضوعی که می‌تواند دل دوستان را شاد و نقشه دشمنان را خنثی کند، انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، سلامت و امنیت انتخابات را مقدمه بالابردن مشارکت عنوان و خاطرنشان کرد: باید در جهت بالابردن امر مشارکت از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و از هیچ تلاشی برای حضور حداکثری مردم دریغ نکنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609498

مهمترین اخبار ایران و جهان: