نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 13:23

اهمیت ۹ دی باید به درستی در جامعه تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم زنده نگه داشتن ۹دی به عنوان یوم‌الله گفت: اهمیت این روز باید به درستی برای اقشار مختلف تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های ۹ دی که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، با استقبال از برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه بعد از نمازجمعه پیش‌رو اظهار کرد: باید برای محتوای این تجمع هم برنامه‌ریزی شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای حمایت از مردم غزه در ابعاد مختلف افزود: باید وضعیت و اهداف مقاومت این مردم که برای دشمن آن‌ها غیرقابل‌فهم است، تبیین شود.
وی با تاکید بر لزوم پاسداشت ۹ دی تصریح کرد: باید متوجه بود این روز نباید فراموش شود، چرا که ۹ دی با روزهای تاریخ‌ساز برابری می‌کند به همین دلیل اهمیت آن باید به‌درستی تبیین شود.
آیت‌الله خاتمی بر لزوم فضاسازی محیطی به مناسبت هفته بصیرت تاکید کرد و گفت: دراین‌رابطه باید برای برگزاری جلسات محلی هم برنامه‌ریزی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر تازه و زنده نگه‌داشتن واقعه ۹دی تاکید کرد و افزود: در این مورد باید طوری برنامه‌ریزی کرد که انگار این اتفاق سال گذشته روی داده و در بعد دیگر باید به محتوا و زمان برگزاری جلسات به‌ویژه برای دانش‌آموزان بادقت بیشتری عمل شود.
وی به لزوم گرامیداشت یاد و نام شهید طارمی و لزوم معرفی این شهید اشاره کرد و گفت: تکثیر عکس این شهید به همراه شهید سلیمانی از تأکیدات است که باید مد نظر قرار گیرد.
در این جلسه حاضران که نمایندگان ارگان‌های مختلف بودند، پیشنهادات و برنامه‌های خود را برای بهتر برگزارشدن دو دهه بصیرت و مقاومت ارائه کردند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610498

مهمترین اخبار ایران و جهان: