نیوز سیتی!
24 مهر 1402 - 12:54

فرهنگ شهادت و مقاومت،امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: صدور انقلاب و فرهنگ شهادت، امروز امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است و مردم و جوانان فلسطینی با الگوگیری از نظام انقلاب اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی شهر، مراسم بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب آیت‌الله عطاالله اشرفی اصفهانی و ۳۲۵ شهید محله خوزان به همت پایگاه‌های بسیج این محله در زادگاه این عالم ربانی برگزارشد.

در این مراسم سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تشکر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی اظهار داشت: لازمه تشکیل هر حکومتی مردم، زمین و جغرافیا و مسؤولان است و این سه رکن دوام و قوام حکومت را زیاد می‌کند ولی اگرکسی بخواهد در رقابت با حکومت یک ظرفیت علمی را ایجاد کند می‌تواند حکومت را ادامه بدهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری سال‌هاست بر رشد علمی، توان علمی و توجه به ظرفیت های علمی و گسترش آن تاکید می‌کنند و رهبر انقلاب علم را منشأ قدرت تلقی کرده و مقاومت در برابر غرب را بدون اتخاذ آن و بدون پیشرفت علمی، ناممکن می دانند اینجاست که هم علم و هم دینْ منشأ عزت، استقلال، آزادی، آزادگی و مقاومت در برابر استعمار و نیز عامل تولید معنویت می شود. همچنان که علم عامل قدرت است، دین نیز عامل قدرت است.

فدا با اشاره به فرهنگ و رسالت پیامبران گفت: امام وقتی انقلاب کرد نظام شاهنشاهی را با کمک مردم ساقط کرد در ابتدای انقلاب حفظ، نگهداری و نگهبانی از انقلاب را به دست مردم سپرد و مردم را در مقابله با تهدیدات و موانع انقلاب اسلامی سهیم کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: ما قبل از انقلاب حیثیتی نداشتیم دوران قاجار و پهلوی با عهد نامه‌های ننگین و حرم سراهای بسیار با وابستگی به کشور های خارجی به باد رفت و عزت و ناموس و حیای این مملکت را به باد دادند در جنگ جهانی اول انگلیسی ها به منظور تامین آذوقه سربازان‌شان نیمی از مردم را قتل عام کردند و مسؤولان حکومت هیچ گاه خودشان را نشان ندادند.

وی یاد آور شد: درجنگ جهانی دوم کشور ما اشغال شد محمدرضا پهلوی هیچ سخنرانی، بیانیه و واکنشی در مورد اشغال کشور از خود بروز نداد، اما انقلاب اسلامی عظمتی را برای ما به ارمغان آورد که ۸ سال دفاع مقدس یک ویژگی نورانییتی دارد که شهدا برای ما به وجود آورده اند.

فدا با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی  هیچ کشوری جرأت حمله به ایران را ندارد، تاکید کرد: ۴۳ سال از روز اول انقلاب می‌گذرد وقتی ۲۲ بهمن سال۵۷ انقلاب پیروز شد در۱۲اسفند۵۷ گروهک های ضد نظام و انقلاب به کردستان حمله کردند سر بردیدند به پادگان مهاباد و یا مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان حمله کردند چون به دنبال نابودی و جلوگیری از قدرت انقلاب اسلامی بودندولی مردم با اجازه امام وروحانیت با ایثارگری و شجاعت داوطلبانه با دشمنان مقابله کردند و در مقابل آنان ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: دشمنان جنگ را به ما به نیت نابودی انقلاب اسلامی تحمیل کردند تا مردم دست از ارزش ها بردارند. ۴۳سال است این انقلاب به برکت وجود مردم تمام نقشه های دشمن نقش برآب شد، خسارت دادیم، شهید دادیم، جانباز دادیم، بمباران شدیم، ترور شدیم و مردم را هر روز به اسمی یک روز دفاع از کشاورزان  و... تهدید کردند.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان غربی، پناهگاه و ماوای تروریست‌ها و غارتگران و مخالفین جمهوری اسلامی شده‌اند.وقتی دیدند نمی‌توانند کاری بکنند گفتند جمهوری اسلامی را داخل مرزهای جغرافیایی ایران مهار می‌کنیم و نمی‌گذاریم انقلاب رشد و گسترش پیدا کند، دیروز شاهد بودیم (شیخ زکزاکی)کسی که به برکت این انقلاب شیعه شده و ۶ شهید تقدیم کرده است، وفادار به فرمان فرمانده کل قوا است.

فدا افزود: صدور انقلاب و فرهنگ شهادت، امروز امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است و مردم و جوانان فلسطینی با الگوگیری از نظام انقلاب اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان افزود: رژیمی که با دسیسه  نفوذی‌های انگلیس خبیث، فرانسه و امریکا در سازمان ملل بعد از سال ۱۹۴۸ با شرایط سخت و دشوار، امپراطوری عظیم عثمانی و..با دودستگی این غده سرطانی را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۸۲ به مدت ۳۶ سال است که رژیم صهیونیستی بدون دلیل در این مناطق حضور دارد و روستاها و شهرهای مختلف را غارت و مردم را از شهر و روستایشان بیرون کردند و هر ظلمی توانستند انجام دادند.

فدا افزود: به واسطه انقلاب اسلامی و هسته‌های مقاومت که در جنوب لبنان شکل گرفت در اولین تلفات ۱۲۰کشته متحمل شدند از همان روز صهیونیسم رو به ضعف شدن رفت. خود آنهایی که رژیم صهیونیستی را تشویق کردند اعلام کردند قدرت بازدارندگی وتوانایی مقابله رژیم صهیونیستی با فلسطینی ها کاهش یافته است.

 

 فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان یاد آور شد:۸ سال پیش حضرت آقا گفتند رژیم صهیونیستی  ۲۵سال آینده را نخواهد دید.

وی با اشاره به بی‌حرمتی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی تصریح کرد:  وقتی بی احترامی از حد گذشت درعین غافلگیری نیروهای اطلاعاتی، نیروهای مقاومت شمار زیادی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی را به هلاکت رساندند که در۷۵ سال گذشته سابقه نداشته است.

فدا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما نزدیک قله ایم، بیان کرد: این یعنی تقویت جبهه مقاومت، یعنی اقتدار، یعنی به  اتصال این نظام به انقلاب حضرت مهدی (عج) امیدوار باشید و آینده نظام و انقلاب اسلامی و این حرکت ها و درگیری مردم فلسطین روشن است .

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمنان در نا امید کردن مردم  تصریح کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه هر سه عزم خود را برای حل مشکلات مردم جزم کرده اند.

وی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب کاندیدای اصلح  را مظهر تحقق حماسه سیاسی دانست و افزود :امیدواریم به برکت مساعدت وپشتیبانی و حرکت در مسیر انقلاب ونظام  شاهد انتخابات پر شوری با وحدت وانسجام ملی باشیم.

پایان پیام/۳۸۱۳

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1539710

مهمترین اخبار ایران و جهان: