نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 09:01

معراج شهدای ارومیه آماده استقبال زائران از ۴شهید گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: پیکر مطهر ۴ شهید گمنام استان تا روز خاکسپاری در معراج شهدای ارومیه نگهداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اظهار داشت: پیکر مطهر ۴شهید گمنام استان تا روز خاکسپاری در معراج الشهدا واقع در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نگهداری می شود و مردم می توانند برای ادای احترام به مکان مقدس مراجعه کنند.

 وی با اشاره به نگهداری پیکر ۴ شهید مذکور در  معراج الشهدای ارومیه گفت: در معراج الشهدا تا روز خاکسپاری پیکر شهدا، همه روزه مراسمی با حضور راویان دوران دفاع مقدس و مرثیه سرایی و نوحه خوانی برگزار خواهد شد.

سردار وحیدی با اشاره به مشخصات مکان شهادت این ۴ شهید نیز گفت: این شهدای ۱۶ تا ۲۲ ساله، در عملیاتهای کربلای ۵، والفجر ۴، تک دشمن سال ۱۳۶۷ و در شلمچه، زبیدات و پنجوین به شهادت رسیدند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی ادامه داد: این ۴ شهید گمنام، ۲۶ آذرماه همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در ارومیه و پلدشت تشییع و به خاک‌سپرده خواهند شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603198

مهمترین اخبار ایران و جهان: