نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 17:01

ارتش صهیونیستی: 3 موشک از جانب حوثی‌ها را رهگیری و منهدم کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که یک موشک زمین به زمین و دو موشک کروز از جانب یمن را در منطقه دریای سرخ رهگیری و منهدم کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (9 آبان) در اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی خود مدعی رهگیری و انهدام چند موشک شلیک شده از جانب یمن شد.

در این اطلاعیه آمده است که برای اولین بار از زمان آغاز جنگ نیروی هوایی رژیم اسرائیل از سامانه پدافند دوربرد «ختس» (پیکان) در منطقه دریای سرخ استفاده کرده و یک موشک زمین به زمین را منهدم کرده است.

ارتش اسرائیل در ادامه ادعا کرد: «همچنین هواپیماهای ارتش اسرائیل بامداد امروز به دنبال رصد یک تهدید هوایی در منطقه دریای سرخ، اهداف متخاصم در حال پرواز را رهگیری و منهدم کردند».

همزمان رسانه‌های اسرائیلی نیز به نقل از ارتش این رژیم خبر دادند که علاوه بر موشک زمین به زمین شلیک شده از جانب یمن، جنگنده‌های اسرائیلی دو موشک کروز را نیز منهدم کرده‌اند.

در پی این حملات، مقامات رژیم اشغالگر به ساکنان منطقه ایلات توصیه کرده‌اند که به هنگام شنیدن آژیرهای هشدار به اماکن امن پناه ببرند.

ارتش اسرائیل پیش از ظهر امروز نیز اعلام کرده بود که یک پهپاد انتحاری که احتمالا از جانب یمن به پرواز در آمده بود را پیش از رسیدن به ایلات سرنگون کرده است.

ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص رهگیری و انهدام موشک‌های یمنی، در حالی است که ساعتی پیش نیز سرتیپ ستاد «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد در ساعات آینده بیانیه‌ای مهم را در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

در این راستا، روزنامه معاریو به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی نوشت که نهادهای امنیتی این رژیم پاسخ به حوثی‌ها را نیز بررسی خواهند کرد.

پایان پیام /م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556798

مهمترین اخبار ایران و جهان: