نیوز سیتی!
20 آبان 1402 - 13:07

انجام ۲۲ پرواز مسیر ایلام به تهران به صورت هفتگی

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲ پرواز به صورت هفتگی و رفت‌وبرگشت در مسیر ایلام به تهران و بالعکس انجام می‌شود.

وحید فروغی زاد مدیر فرودگاه شهدای ایلام، ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲ پرواز به صورت هفتگی و رفت و برگشت در فرودگاه شهدای ایلام در مسیر ایلام به تهران و بالعکس انجام می‌شود. 

 وی افزود: یکی از عمده ترین دلایل کمبود بلیط هواپیما در استان ایلام استقبال بالای مردم منطقه برای استفاده از هواپیما برای ترددها است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام ادامه داد: از دیگر دلایل کمبود بلیط هواپیما در این فرودگاه استفاده زوار عتبات عالیات، عراقی‌ها و اتباع خارجی که مسیر ایلام را برای تردد به مرکز کشور انتخاب می کنند، است.

فروغی زاد ادامه داد: برای پذیرش شرکت های هواپیمایی هیچ مشکلی نداریم، هر ایرلاینی به هر شکلی درخواست استفاده از این بستر را بدهد ما کاملاً آماده پذیرش پروازها هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی پروازهای جدید در فرودگاه شهدای ایلام استقبال خواهیم کرد. 

 به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کمبود پروازها در فرودگاه شهدای ایلام طی ماه های اخیر مشکلات زیادی را برای مردم استان به وجود آورده است.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568010

مهمترین اخبار ایران و جهان: