نیوز سیتی!
21 مهر 1402 - 15:05

امام جمعه سمنان: شکست اخیر صهیونیست‌ها به‌سادگی جبران نخواهد شد

امام جمعه سمنان گفت: رزمندگان مقاومت شکست سختی را بر رژیم صهیونیستی وارد آوردند که به‌سادگی جبران نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مصلای حضرت امیرالمؤمنین (ع) سمنان با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان مقاومت مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: عملیات بزرگ و مهم «طوفان الأقصی»، ضربه سختی به رژیم صهیونیستی و ایادی و وابستگان آنها زده است.

وی تصریح کرد: گردانندگان رژیم منحوس صهیونیستی زمانی که مقابل این عملیات بزرگ حرفی برای گفتن نداشتند، ابتدا به مظلوم‌نمایی روی آوردند و تلاش کردند تا افکار عمومی جهانیان را با خود همراه سازند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: در این بین، رسانه‌های غربی نیز با انواع دروغ‌پراکنی‌‌ها و فضاسازی‌ها سعی کردند تا به این مظلوم‌نمایی دامن بزنند و علیه جبهه مقاومت که سال‌ها اقدامات وحشیانه علیه آنها روا داشته شده است، دست به جوسازی و جریان‌سازی سوء زدند.

مطیعی بیان کرد: شکست‌های بزرگی برای سردمداران رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الأقصی رقم خورد و آنها از همان ابتدا دنبال جبران این شکست‌ها بودند و تصور می‌کنند با کشتار بی‌رحمانه انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم می‌توانند سرپوشی بر این ناکامی‌ها بگذارند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانات اخیر خود تعابیر قابل‌توجهی درباره عملیات رزمندگان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی به کار بردند که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: رهبری در سخنان ارزشمند خود تأکید فرمودند که ملت مظلوم فلسطین بیش از نیم قرن تحت‌فشار انواع ظلم‌ها و ستم‌هایی بوده است که عمال رژیم صهیونیستی بر آنها وارد آوردند.

مطیعی ادامه داد: از این‌رو، عملیات بزرگ و رشادتمندانه طوفان الأقصی نوعی پاسخ به همه ناجوانمردی‌ها و اشغالگری‌های این سال‌ها محسوب می‌شود و پاسخ جبهه مقاومت به سفاکی‌های این رژیم جعلی بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: رزمندگان مقاومت این بار شکست سختی را بر رژیم صهیونیستی وارد آوردند و خود صهیونیست‌ها نیز می‌دانند که این شکست به‌سادگی و با اقدامات همیشگی‌شان در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه جبران نخواهد شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1536954

مهمترین اخبار ایران و جهان: