نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 16:57

کشف دپوی میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق از یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای از لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال که در یکی انبارهای شهر اصفهان دپو شده بودند در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی تعداد زیادی لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات محموله‌ای از لوازم آشپزخانه خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

هاشمی‌فر ارزش این محموله را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در نهایت کالاهای مکشوفه توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافته و متصدی انبار نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد که پرونده مربوطه توسط کارشناسان دستگاه قضائی در حال رسیدگی است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579010

مهمترین اخبار ایران و جهان: