نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 16:11

باد برق ۳ شهرستان گیلان را قطع کرد

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان از قطعی برق در سه شهرستان گیلان به علت پارگی سیم خبر داد و گفت: وزش شدید باد سبب شد که پیش از ظهر امروز برق برخی از نقاط در سه شهرستان رشت، صومعه‌سرا و رودبار دچار قطعی شود که اکنون برق تمامی این نقاط وصل شده است.

محمدرضا حق‌بین سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ورزش شدید باد در گیلان اظهار کرد: به دلیل وزش شدید باد در گیلان، ۶ درخت در سطح شهر رشت دچار شکستگی شد که یکی از این درختان بر روی سقف یک خودرو فرود آمد که خسارت آن را بیمه پرداخت می‌کند. 

وی همچنین از قطعی برق در سه شهرستان گیلان به علت پارگی سیم خبر داد و گفت: وزش شدید باد سبب شد تا برق برخی از نقاط در سه شهرستان رشت، صومعه‌سرا و رودبار دچار قطعی شود که اکنون برق تمامی این نقاط وصل شده است. 

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان با تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی حوزه بحران و امدادرسان در پی وزن شدید باد در این استان افزود: به محض هشدار سطح نارنجی هواشناسی از روز شنبه تا سه شنبه، مکاتبات با تمامی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی انجام و تمامی تیم‌های امدادی در آماده باش کامل هستند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578954

مهمترین اخبار ایران و جهان: