نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 14:10

کشتی تجاری به گل نشسته در بندر آستارا به سمت کشور آذربایجان اعزام شد

14020826000514

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر تلاش‌های انجام شده در خصوص خروج ایمن کشتی از بندر آستارا، گفت: دو تیم عملیاتی حرفه‌ای و دقیق برای خروج این‌کشتی از گل تلاش کردند که خوشبختانه کشتی با ایمنی کامل از بندر آستارا به سمت کشور آذربایجان خارج شده و عملیات اتمام شده است. 

موسی‌فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت کشتی تجاری به گل نشسته در بندر آستارا، اظهار کرد: از صبح امروز عملیات رهایی کشتی تجاری حامل مواد پتروشیمی گرفتار شده در بندر آستارا توسط یدک‌کش اعزام شده از بندر انزلی به آستارا آغاز شد و تا ظهر امروز عملیات آزادسازی در حال انجام بوده است. 

وی با تاکید بر تلاش‌های انجام شده در خصوص خروج ایمن کشتی از بندر آستارا، گفت: دو تیم عملیاتی حرفه‌ای و دقیق برای خروج این‌کشتی از گل تلاش کردند که خوشبختانه کشتی با ایمنی کامل از بندر آستارا به سمت کشور آذربایجان خارج شده و عملیات اتمام شده است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه عملیات رسوب‌گذاری در بندر آستارا با سرعت انجام می‌شود، تصریح کرد: عملیات لایروبی بندر آستارا همواره توسط بنادر دریانوردی انجام می‌شود و بعد از این اتفاق کار عملیات رسوب‌گذاری هم انجام می‌شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576398

مهمترین اخبار ایران و جهان: