نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 15:08

پایان شرارت اراذل و اوباش مسلح در شهرستان سلماس

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از پایان شرارت اعضای باند اراذل و‌ اوباش مسلح و سابقه‌دار در شهرستان سلماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،‌ سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد. 

وی با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس برای دستگیری ۷ نفر از  اعضای باند اراذل و اوباش سابقه دار در سلماس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی با  اقدام اطلاعاتی، اعضای باند اراذل و اوباشی که سابقه جرایم متعدد و  نیز ایجاد رعب و وحشت توام با قدرت نمایی همراه با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و ...  را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای این باند بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی طی یک عملیات  ضربتی برای دستگیری این اوباش سابقه دار وارد عمل شدند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه میان پلیس و اوباش،  ۳ نفر از  اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و ۳ نفر نیز جان باختند.

وی با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند ۷ نفره اراذل و اوباش سابقه دار و مسلح نیز دستگیر شد.

سردار جهانبخش ادامه داد: پیرو تاکیدات  سردار  رادان فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش،  بار دیگر اعلام می‌کنیم فرصت جولان به  اوباش شرور را نخواهیم داد. 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1591254

مهمترین اخبار ایران و جهان: