نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 17:23

نهضت خدمت رسانی به مردم اولویت اصلی مسئولان است

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در اولویت اصلی مسئولان نظام است و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمران شهری شهرداری بندر سیراف ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم شریف این شهرستان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، این حضور باصلابت مردم را بیانگر اوج حمایت و پشتیبانی از نظام اسلامی دانست و گفت: مردم بار دیگر با لبیک به ندای ولی فقیه، برگ زرین دیگری در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و نشان دادند که توطئه‌های دشمنان تأثیری در حضور باصلابت آنان ندارد.

فرماندار کنگان ادامه داد: مردم با درک صحیح از شرایط فعلی، حضوری گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داشتند و با خلق این حماسه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

غریبی، مردم را صاحبان اصلی نظام دانست و گفت: نهضت خدمت رسانی به مردم در اولویت اصلی مسؤولان نظام است و اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

فرماندار کنگان از همراهی و همکاری پتروشیمی در پروژه‌های عمرانی شهرداری بندر سیراف تقدیر کرد و گفت: هفت پروژه عمران شهری شهرداری بندر سیراف با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

 نهضت خدمت رسانی به مردم  اولویت اصلی مسئولان است

داریوش پالیزدان شهردار بندر سیراف در این آئین ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: افتتاح پنج پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و عملیات اجرایی ۲ پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان امروز آغاز می‌شود.

شهردار بندر سیراف گفت: زیرسازی آسفالت کوچه‌ها و معابر سطح شهر، اصلاح هندسی ورودی خیابان مالیات، بتن فرش کوچه‌ها و معابر، اجرای پیاده روسازی سطح شهر و خرید و نصب پایه پرچم ۳۰ متری پروژه‌های قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: احداث دیوار حفاظتی و رودخانه لگلوگه فاز اول و اجرای حفاظ کانال خیابان رازی پروژه‌های هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034510

مهمترین اخبار ایران و جهان: