نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 11:03

برخورد با فروشندگان مواد مخدر در میامی شدت می‌گیرد

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر میامی اجرا می‌شود، گفت: برخورد با فروشندگان مواد مخدر شدت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری صبح دوشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه برخورد با فروشندگان مواد مخدر میامی شدت می‌گیرد، تاکید کرد: در کنار طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر اقدامات فرهنگی و آگاهی بخش با استفاده از ظرفیت روحانیت، بسیج و… به خصوص در روستاها انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر میامی اجرا می‌شود، افزود: اجرای این طرح‌ها در پیشگیری از وقوع جرایم حوزه مواد مخدر، مؤثر خواهند بود.

بهره گیری از ظرفیت انجمن معتادان گمنام

فرماندار میامی با بیان اینکه نیازمند تعمیم علت‌های موفقیت در زندگی در قالب کارهای گروهی در سراسر شهرستان میامی با هدف ارتقای بهداشت روانی و دوری از معضلات اجتماعی هستیم که می‌بایست دستگاه‌های ذی‌ربط به این موضوع عنایت ویژه داشته باشند، افزود: یک طرح و برنامه منسجم برای پیگیری این موضوعات در شهرستان نیاز است تا بتوانیم در بازه زمانی یک ساله نتایج آن را با کاهش اعتیاد شاهد باشیم.

آشوری با بیان اینکه در مسیر ارتقای بهداشت روانی ارگان‌هایی مانند بهزیستی و اورژانس اجتماعی نقش مهمی دارند، بیان کرد: متأسفانه اورژانس اجتماعی در شهر میامی وجود ندارد و پیگیر ایجاد این زیرساخت بسیار مهم که نقش حمایتگر و مشاوره دارد، هستیم.

وی خواستار توجه بیشتر به برگزاری نمایشگاه‌ها و جلسات خانواده و… به ویژه در روستاهای شهرستان میامی شد و گفت: انجمن معتادان گمنام یکی از مهمترین بازوان اجرایی برای کاهش اعتیاد در شهرستان است که از بخشداران می‌خواهیم از ظرفیت این انجمن‌ها بهره گیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035510

مهمترین اخبار ایران و جهان: