نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 16:18

مراسم تجلیل از دو نویسنده آثار مهدوی در نیمه شعبان برگزار شد

همزمان با میلاد حضرت مهدی(عج) ، از دو نویسنده و پژوهشگر «مهدی یاور ۱۴۰۱»، در مراسم مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شب میلاد حضرت مهدی(عج) و همزمان با برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با حضور میلیونی زائران این مکان نورانی، از  نویسنده و پژوهشگر فعال در حوزه  مهدویت تجلیل و قدردانی شد.

به همین منظور به پاس عمری پژوهش، تالیف، تدریس و تبلیغ مهدوی تندیس پژوهشگر مهدی یاور به «آیت الله نجم الدین طبسی» اهدا شد.

همچنین به پاس تألیف و پژوهش آثار مهدوی در حوزه رمان و داستان، تندیس نویسنده مهدی یاور به «خانم فاطمه دولتی» تعلق گرفت.

گفتنی است «آیت الله نجم الدین طبسی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از اساتید برجسته مهدویت در کارنامه خود تألیف بیش از ۴۰ اثر معارفی و مهدوی دار که از جمله آنها می‌توان به آثاری چون: «رجعت از منظر شیعه»، «اصحاب امام زمان در عصر ظهور»، «نشانه‌هایی از دولت موعود» و... اشاره کرد.

همچنین «فاطمه دولتی» در سال‌های اخیر آثار شاخصی را در حوزه ادبیات داستانی و با موضوعات مهدوی منتشر کرده است. از جمله: «من بر می گردم»، «شب چهلم» و «سر بر دامن ماه»

گفتنی است در کنار اهدای تندیس مهدی یاور، نشان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران نیز از طرف تولیت محترم، حضرت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان به این دو فعال حوزه مهدویت اهدا گردید.

بنابراین گزارش «مهدی یاور سال»، مراسم تجلیل و قدردانی است که هرسال در شب نیمه شعبان و به همت مسجد جمکران و موسسه پژوهش و نشر این مسجد مقدس از برجسته‌ترین فعالان حوزه مهدویت انجام گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1083410

مهمترین اخبار ایران و جهان: