نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 18:00

رقابت ۲۶۹ تکواندوکار در لیگ انفرادی

اردبیل- رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل گفت: اولین دوره لیگ انفرادی تکواندوی استان اردبیل با حضور ۲۶۹ تکواندوکار در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تورج خوشروزی عصر پنجشنبه در آئین اختتامیه لیگ انفرادی تکواندوی استان اردبیل اظهار کرد: اولین دوره لیگ انفرادی تکواندوی استان اردبیل در بخش برادران و در رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در خانه تکواندوی اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: اولین دوره لیگ تکواندوی استان اردبیل نیز مردادماه سال‌جاری با شرکت ۷۲ تکواندوکار در رده‌های سنی مختلف برگزار شده بود که در نهایت بهمن ماه امسال این رقابت‌ها به پایان رسید.

رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل هدف از برگزاری این رویداد را آماده‌سازی تکواندوکاران برای شرکت در رقابت‌های منطقه‌ای و ملی اعلام کرد و گفت: افزایش مهارت تکواندوکاران در رده‌های مختلف سنی، تقویت آمادگی جسمانی، ارتقای روحیه مبارزه، آشنایی با قوانین مسابقات، تجربه‌اندوزی و نشاط اجتماعی از جمله اهداف برگزاری لیگ تکواندو در استان اردبیل بوده است.

خوشروزی به استقبال ۲۲ باشگاه از شهرستان‌های مختلف در اولین دوره لیگ تکواندو اشاره کرد و افزود: این باشگاه‌ها از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، بیله‌سوار و گرمی در رقابت فشرده با هم سعی کردند تا نفرات منتخبشان را معرفی کنند تا در این دوره حضوری فعال داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان اردبیل با ۱۳ باشگاه بیشترین تعداد تکواندوکاران رده‌های سنی را به خود اختصاص داده است.

خوشروزی به قهرمانی شهرستان اردبیل در رده‌های مختلف سنی اشاره کرد و ادامه داد: در رده سنی خردسالان باشگاه المهدی از اردبیل، در رده سنی نونهالان باشگاه آینده‌سازان المپیک از مشگین‌شهر، در رده سنی نوجوانان باشگاه منتخب یامچی نیر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه جوانه اردبیل بیشترین مدال‌های قهرمانی را از آن خود کردند.

وی به معرفی فنی‌ترین بازیکنان اولین دوره لیگ انفرادی تکواندوی استان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش خردسالان آراز بدری از باشگاه امید مغان، در رده سنی نونهالان امیرعباس فکری از باشگاه المپیک اردبیل، در رده سنی نوجوانان الیا ندائی از باشگاه منتخب یامچی نیر و در رده سنی جوانان و بزرگسالان حامد بابایی از باشگاه خلخال به عنوان فنی‌ترین بازیکنان شناخته شدند.

خوشروزی داوری این دوره از مسابقات را نیز مناسب ارزیابی کرد و افزود: برگزاری لیگ تکواندو در بخش بانوان را در سال آینده شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت تکواندوی استان اردبیل خاطرنشان کرد: مقدمات این رقابت‌ها با برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی برای نواب هیئت‌های شهرستانی فراهم شده و شاهد برگزاری لیگ تکواندوی بانوان بعد از ماه مبارک رمضان در خانه تکواندوی اردبیل خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1083698

مهمترین اخبار ایران و جهان: