نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 19:45

لزوم هوشیاری مراجع نظامی برای برخورد با خطرآفرینان چهارشنبه سوری

اردبیل-رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مراجع نظامی و انتظامی برای شناسایی و برخورد با خطرآفرینان چهارشنبه‌سوری هوشیار و درحالت آماده باش قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر شنبه در چهارمین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: مراجع نظامی و انتظامی برای شناسایی و برخورد با خطرآفرینان چهارشنبه‌سوری هوشیار و در حالت آماده باش قرار گیرند.

وی از تمام مجموعه‌های استانی در حوزه‌های مختلف در ارائه خدمت به مردم قدردانی کرد، گفت: با توجه به تداخل مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله عید نوروز و ماه مبارک رمضان اجرای دقیق برنامه‌ریزی و همکاری و هماهنگی استانی لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با قدردانی از خدمات بهداشتی ارائه شده در مرکز استان بر لزوم ارائه و تقویت خدمات در مانی و بهداشتی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام کثیرلو با بیان اینکه صدا و سیما نقش ارزنده‌ای در اطلاع رسانی دارد، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی که بستری بسیار خوب برای آگاه سازی و اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف است بهره‌مندی مناسب صورت گیرد که می‌توان از طریق تولید محتوای مناسب ضمن آگاهی دهی به مردم با هرگونه هجمه‌های دشمنان و بیگانگان مقابله‌ای قاطعانه انجام شود.

وی همچنین از برقراری کشیک‌های قضائی در مجتمع‌های قضائی سراسر استان در ایام تعطیلات خبر داده و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هماهنگی بسیار خوبی برای برخورد و صدور دستورات لازم قضائی به ویژه در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت صورت گرفته است و با افرادی که در ایام تعطیلات به ویژه در چهارشنبه سوری با اقدامات و تحرکات خطرناک امنیت و آسایش عمومی را خدشه دار نمایند برخورد شده و افراد دستگیر شده تا پایان ۱۵ فروردین در بازداشت به سر خواهند برد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی در استخرها و آبگرم‌های معدنی شهرستان سرعین، نظارت و رصد قیمت کالا و خدمات در ایام عید، روان سازی ترافیک شهری و کنترل جاده‌های بین شهری، توجه به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با تعرض و تصرف به اراضی ملی از دیگر توصیه‌های رئیس کل دادگستری استان بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087010

مهمترین اخبار ایران و جهان: