نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 09:37

درخشش قاریان بوشهری در مسابقات قرآن کارکنان فنی و حرفه‌ای کشور

بوشهر- مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: قاریان استان بوشهر در هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با کسب مقام‌های برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسالت و مأموریت بزرگ ما بر اساس ادبیات قرآنی ارائه آموزش‌های مهارتی و سوق جوانان به مهارت آموزی است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات استان بوشهر با دو شرکت کننده در رشته ترتیل و حفظ شرکت کرده بود که آقای رضا ابراهیمی در رشته ترتیل موفق به کسب رتبه اول و آقای محمدرضا پیمان در رشته حفظ قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر جایگاه دنیا و سعادت آخرت را در کلام قرآن عنوان و تصریح کرد: حضور سه هزار شرکت کننده در مراحل شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری از میان ۱۴ هزار نفر از کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای نشان از انس خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای با قرآن کریم دارد.

دراهکی تاکید کرد: شرکت کنندگان استان بوشهر پس از موفقیت در مرحله منطقه‌ای که بین استان‌های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان برگزار شده به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اضافه کرد: قرآن نور است و همین نور، راه را به انسان نشان می‌دهد و در تاریکی نمی‌توان مسیر را پیدا کرد و از آنجا که تعلیم، تربیت و تهذیب در کنار هم، مؤثر واقع می‌شود؛ می‌توانیم با قدم برداشتن در مسیر قرآنی به سوی نور، حرکت کرده و در جهت پیشبرد اهداف سازمانی گام برداریم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با تأکید بر سرلوحه قرار دادن فرهنگ قرآنی در زندگی، اظهار داشت: یکی از راه‌های شکوفایی و توانمندسازی کارکنان در نهادینه سازی فرهنگ دینی و اخلاقی، ترویج معارف و اندیشه‌های قرآنی است که باید در همه حوزه‌ها با جدیت توسعه و ترویج شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075998

مهمترین اخبار ایران و جهان: