نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 19:42

احداث نیروگاه‌های «سی‌اچ‌پی» در واحدهای صنعتی حمایت می‌شود

استاندار البرز گفت: ایجاد نیروگاه‌های سی اچ پی بمنظور تولید برق در واحد ها و شهرک های صنعتی ضرورت دارد و صنعتگران و تولید کنندگانی که در این راستا اقدام کنند، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نود و چهارمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن شهدای دولت استانداری با حضور معاونین وزارتخانه‌های صمت و اقتصاد و نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و تقدیر از حضور فعال بخش خصوصی در این روزها، گفت: امسال همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور و حمایت مردم و بویژه فعالان اقتصادی استان بسیار پررنگ و معنادار بود.

وی با اشاره به نشست مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی کشور، ادامه داد: در این نشست توفیقی برای جمعی از فعالان اقتصادی استان البرز نیز حاصل شد و از نزدیک شاهد و شنوای رهنمودهای ایشان بودند. بنابراین باید در استان برنامه ریزی لازم را برای اجرای این فرامین راهگشا و ارزشمند داشته باشیم.

عبداللهی گفت: در روزهایی که سپری شد با چالش‌هایی در خصوص تأمین سوخت مواجه بودیم که با همراهی و همکاری و شکیبایی صاحبان صنایع مواجه شدیم و این برهه را با کمترین دغدغه گذراندیم، البته گلایه‌ها را نیز شنیدیم و تا جای ممکن راهکارهای عملیاتی ارائه دادیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: ایجاد نیروگاه.های سی اچ پی بمنظور تولید برق در واحد ها و شهرک های صنعتی ضرورت دارد و صنعتگران و تولید کنندگانی که در این راستا اقدام کنند، مورد حمایت ویژه قرار می گیرند.

وی افزود: نشستی نیز در خصوص ارزیابی عملکرد اتاق بازرگانی استان و روند تحقق مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی باید برگزار شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038754

مهمترین اخبار ایران و جهان: