نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 12:31

فرمانداران استان سمنان مسئول نظارت بر کشیک‌های نوروزی هستند

سمنان- معاون استاندار سمنان گفت: فرمانداران استان، مسئول نظارت بر کشیک‌های نوروزی هستند تا مسافران و زائران رضوی بتوانند نیازها و مایحتاج خودشان را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی صبح پنجشنبه در جلسه همزمان ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران و شورای راهبری وضعیت تصادفات و مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری، بیان کرد: مدیران اجرایی استان در مواجه با مشکلات احتمالی در شهرستان‌ها سریعاً با فرمانداران ارتباط برقرار و تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات با کمک فرمانداران و دیگر مسئولان را به کار گیرند.

وی افزود: استان سمنان با توجه به معبر بودن و تردد زیاد مسافران و همچنین بارندگی‌های موجود؛ از امشب تا آخر هفته (جمعه) با انبوه مسافران مواجه خواهد شد و از این رو لازم است فرمانداران شهرستان‌ها به ویژه شهرستان‌های در مسیر جاده‌ها؛ مساجد، مدارس و سوله‌های ورزشی را آماده نمایند تا مسافران احتمالی در راه مانده جهت استراحت به این اماکن هدایت گردند.

معاون عمرانی استاندار سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران سمنان در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد: فرمانداران صنوف کشیک‌های نوروزی را کنترل و مدیریت کنند تا مسافران برای دریافت خدمات با مشکل مواجه نشوند.

حمیدی با بیان اینکه فرمانداران؛ نقاط حادثه خیز شهرستان را نظارت کرده تا در مواقع ضروری و ازدحام خودروها در آن مناطق، نیروهای کمکی را به آن منطقه اعزام کنند، ابراز کرد: با توجه به وزش باد و همچنین بارندگی‌های موجود لازم است شهرداران؛ غرفه‌های موجود در نمایشگاه‌ها را به صورت مناسب و ایمن تثبیت نمایند تا آسیبی به غرفه داران و و محصولات آنان وارد نگردد.

وی به بارش‌های روز قبل هم اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌های محلی در روستاها برای بازگشایی مسیرها استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105754

مهمترین اخبار ایران و جهان: