نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 22:20

مراسم محفل انس با قرآن در ۴۸۰ نقطه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

ارومیه - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال در ۴۸۰ نقطه از استان همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام منصور امامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ماه رمضان همایش طلایه داران تبلیغ در ارومیه و شهرستان‌های آذربایجان غربی برای مبلغین با هدف معرفی روش‌های مردم داری و منبر داری و استفاده از روش‌های نوین تبلیغ برگزار می‌شود.

وی افزود: در حدود ۴۸۰ نقطه استان محفل انس با قرآن کریم و جمع خوانی برگزار می‌شود و تلاش داریم با همکاری آموزش و پرورش در ۱۰۰ مدرسه افطاری‌های ساده را همراه با جمع خوانی قرآن کریم برای دانش آموزان برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پویش قرائت، تفسیر و روخوانی سوره مبارکه محمد (ص) در استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت واحد ادیان و مذاهب تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آذربایجان غربی استان وحدت و مقاومت است در این راستا سال گذشته افطاری‌هایی تحت این عنوان در ۸ شهر استان کلید خورد که مورد تجلیل مسئولین کشوری نیز قرار گرفت و امسال نیز این جلسات برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امامی یادآور شد: در کنار اعزام مبلغ و سخنران از طریق سامانه شمع، این اعزام‌ها در ایام رمضان، محرم، ایام فاطمیه و … به صورت سنتی نیز صورت می‌پذیرد و امسال پیش بینی می‌شود ۲۰۰۰ مبلغ در استان به مناطق تبلیغی در ایام ماه مبارک رمضان اعزام شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106810

مهمترین اخبار ایران و جهان: