نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 12:15

برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در تویسرکان

همدان- رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: همزمان با سیزدهمین جشنواره زمستانی استان همدان، نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی در محل خانه تاریخی دکتر اقتداری تویسرکان با تخفیف‌های ویژه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱ تا ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود؛ افزود: به همین مناسبت و در ایام جشنواره، تأسیسات گردشگری شهرستان تخفیف‌های ۲۰ درصدی برای مراجعه کنندگان و مشتریان خود درنظر گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان تصریح کرد: روز شانزدهم اسفند در محل کاروانسرای فرسفج و با مشارکت اداره‌های مرتبط از قبیل شهرداری فرسفج، بخشداری قلقلرود، آموزش و پرورش قلقلرود، اداره کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان جنگ شادی برگزار می‌شود.

ترکاشوند ادامه داد: این گونه رویدادها از جمله اقدامات پیش بینی شده توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که به منظور ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه و با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042898

مهمترین اخبار ایران و جهان: