نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 12:48

۳۰ تصادف و ۲ فوتی در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی هفته گذشته به علت بارش سنگین برف، کولاک و یخ زدگی جاده‌ها، شاهد 30 فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان بودیم که ۲ نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست دادند.

سید غلامعلی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی هفته گذشته به علت بارش سنگین برف، کولاک و یخ زدگی جاده‌ها، شاهد ۳۰ فقره تصادف در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری بودیم که ۲ نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: شب گذشته در محور بروجن به شهرکرد برخورد ۲ دستگاه سواری پژو و پراید سبب فوت یک نفر از سرنشینان شد.

وی اضافه کرد: همچنین روز چهارشنبه نیز در محور لردگان سه‌راهی ارمند یک دستگاه پژو سواری به علت عدم توانایی کنترل با یک دستگاه کامیون بنز جرثقیل‌دار برخورد می‌کند که منجر به فوت راننده پژو می‌شود.

نوربخش ادامه داد: در روزهای دیگر نیز حدود ۲۰ تا ۳۰ فقره تصادف جزئی رخ داد که همگی خسارتی بود و مورد جانی ثبت نشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در زمان بارش‌ها تردد در محورهای سامان، ناغان و کوهرنگ را به علت بارش سنگین برف محدود کردیم از این رو تصادفات کمتری در این محورها شاهد بودیم.

وی توضیح داد: هم‌اکنون همه جاده‌های مواصلاتی استان غیر از محور کوهرنگ از باباحیدر و سه‌راهی بارده به سمت پیست بارده که تا فردا محدودیت تردد ایجاد کرده‌ایم باز است.

 نوربخش در پایان به رانندگان توصیه کرد: به علت احتمال یخ زدگی مقطعی جاده‌ها ناشی از ذوب برف ضمن توجه کافی به جلو همواره سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041654

مهمترین اخبار ایران و جهان: