نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 11:18

رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور ۱۲ کشور خارجی آغاز به کار کرد

رویداد سرمایه گذاری فناوری با حضور استارت آپ ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در محل پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد و تا دهم اسفند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۰۰ شرکت دانش بنیان، استارت آپ و هسته فناور از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، کنیا و ۵۲ سرمایه گذار و هیئت تجاری از کشورهای ایران، ترکیه، ارمنستان، بنگلادش، مالزی، سوریه، افغانستان، کنیا و گینه حضور دارند. به صورت آنلاین نیز هیئت هایی از مغولستان، چین، اوکراین و کانادا در این رویداد شرکت می کنند.

همچنین اساتید دانشگاه ها، فعالان حوزه سرمایه گذاری، مراکز رشد، شتاب دهنده ها، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه های فناوری و نوآوری در این رویداد حضور دارند.

تاکنون ۴ دوره رویداد تبادل فناوری بین کشورهای D۸ برگزار شده است و امروز پنجمین دوره این رویداد به مدت دو روز در محل پارک فناوری پردیس و با حضور گروه‌های سرمایه گذاری ایرانی و خارجی و استارت آپهای داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

این رویداد با حضور سرمایه گذاران استارت آپ ها، مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان، دانشگاه‌ها و با هدف جذب سرمایه گذاری برای استارت آپها برگزار می‌شود.

طی ۴ دوره گذشته رویداد کشورهای اسلامی عضو سازمان همکاری اقتصادی D۸ حضور داشتند و تفاوت این رویداد با ۴ دوره قبلی، حضور سایر کشورهای خارجی از D۸ در این رویداد است.

در این برنامه همچنین جلسات ارائه توسط سرمایه پذیرهایی همچون استارت آپ ها و طراحان فناوری برگزار می‌شود. همچنین جلسات B۲B که از ابتدای آذرماه فراخوان آن ارائه شده، طی ۲ روز برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1060554

مهمترین اخبار ایران و جهان: