نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 16:45

تلاش مضاعف برای جبران کاستی‌ها در اردبیل

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: جبران عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها در استان اردبیل نیازمند تلاش مضاعف همه مجموعه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی ظهر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اظهار کرد: جبران عقب ماندگی‌ها و کاستی‌ها در استان اردبیل نیازمند تلاش مضاعف همه مجموعه‌ها است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه راه و شهرسازی بیش از سه سال گذشته است، افزود: این اقدامات نشان دهنده‌ی نشان دهنده همت واقعی و جدی است، به ویژه اینکه عمده اقدامات در مناطق روستایی و راه‌های فرعی انجام شده که رضایتمندی مردم در شهرهای کوچک و روستاها را به دنبال داشته است.

استاندار اردبیل با اشاره به تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکن ملی در شهرستان اردبیل بیان کرد: حوزه‌های مرتبط باید بدون اتلاف وقت روند اقدامات را تسریع کنند چراکه در صورت عدم تولید مسکن، اقشاری که صاحب مسکن نیستند به ناچار بخش بیش‌تری از درآمد خود را برای اجاره مسکن اختصاص می‌دهند.

عاملی تصریح کرد: با رفع مشکل تأمین زمین مورد نیاز احداث مسکن ملی در شهرستان اردبیل، آماده‌سازی آن با استفاده از ظرفیت داخل استان انجام و اولویت احداث نیز باید صنعتی‌سازی با هدف سرعت گرفتن ساخت‌وساز انجام شود.

خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و همراهی و کمک نمایندگان و مدیران استان ۱۰ هزار میلیارد تومان منابع به پروژه‌های اساسی استان تزریق شد، بخشی از شیرینی این پروژه‌ها را مردم چشیدند و افتتاح بخش دیگری از این پروژه‌ها در سال آینده منشأ خیر و برکت برای مردم خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052854

مهمترین اخبار ایران و جهان: