نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 11:32

هیچ تصادف منجر به فوتی در استان سمنان ثبت نشده است

سمنان- استاندار سمنان گفت: از ابتدای موج سفرهای نوروزی تا کنون هیچ تصادف منجر به فوتی در محورهای مواصلاتی استان ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح یکشنبه در بازدید از اداره کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای پیک مسافرت‌های نوروزی در جاده‌های استان حتی یک مورد تصادف منجر به فوت ثبت نشده است، تاکید داشت: امیدواریم در دیگر ایام نوروز نیز شاهد ادامه روند سفرهای ایمن برای مسافران باشیم.

وی با بیان اینکه ۶۵۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری بین تهران - مشهد در استان سمنان واقع است، تاکید کرد: این مسیر به دلیل فقدان جلوه‌های بصری و فاصله زیاد بین شهرها، مستعد خستگی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه یکنواختی و چشم‌انداز راه‌ها در استان و خستگی رانندگان به این واسطه، باعث واژگونی و تصادفات است، ابراز کرد: واژگونی بیشترین فراوانی را در بین تصادفات استان به خود اختصاص داده است.

هاشمی همچنین بیان کرد: افزایش مدت ماندگاری مسافر، رفع خستگی از طریق برپایی نمایشگاه‌های محصولات و صنایع دستی و ترغیب به حضور در شهرها در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات استان در راستای خدمت رسانی به زائران بسیج شده است، گفت: عوامل راهداری و پلیس راه و… در تمام جاده‌های اصلی استان مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل، بلافاصله وارد عمل شوند.

استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه پروژه حرم تا حرم از مطالبات به حق مردم است، تاکید داشت: این طرح در کاهش تصادفات تأثیر به سزایی درد، با پیش بینی اعتبار مناسب تکمیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099998

مهمترین اخبار ایران و جهان: