نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 15:30

تعویق چندماهه حقوق کارکنان آبفای گیلان/ مدیرعامل: همه معوقات تا آخر سال پرداخت می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در پی تعویق چندماهه حقوق و مزایای نیروهای رسمی و شاغل در این شرکت گفت بخشی از این حقوق در حال پرداخت و مابقی نیز تا پایان سال پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شمار زیادی از کارکنان رسمی و شرکتی شاغل در شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سراسر استان علیرغم نزدیک شدن به سال جدید، حقوق، اضافه‌کار و معوقات خود را دریافت نکرده‌اند.

نیروهای رسمی، قراردادی و شرکتی شاغل در آب و فاضلاب استان گیلان در گفت‌وگوها و مکاتبات خود با خبرگزاری فارس ضمن پیگیری این موضوع از سوی مسؤولان آب و فاضلاب استان، اعلام کرده‌اند که حقوق معوق آن‌ها در نیروهای رسمی و شرکتی متغیر بوده و بین سه تا ۶ ما است.

حقوق معوقه را تا پایان سال پرداخت می‌کنیم

مازیار علیپور، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرده که حقوق کارکنان رسمی این شرکت تا پایان سال، پرداخت می‌شود.

علیپور با اشاره به جزئیات تعویق حقوق و دستمزد کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز بیان کرده که در حال حاضر این شرکت دو ماه حقوق نیروهای رسمی را پرداخت نکرده که خوشبختانه یک حقوق را امروز پرداخت کردیم و یک حقوق معوق نیز هفته آینده پرداخت خواهیم کرد.

روزهای پایان سال است و رفته‌رفته بهار ۱۴۰۲ نیز فرامی‌رسد و آنچه مورد تأکید است، تأمین منابع و تخصیص به‌موقع آن به شرکت‌های واسطه‌ای پیمانکار است تا نیروهای شاغل در شرکت خدمات رسان آب و فاضلاب در این ایام به حقوق به حقه خود برسند.

نکته قابل توجه اینکه انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در طول سال باید نسبت به حداقل حقوق قانونی کارمندانشان تلاش مضاعف‌تری کرده و از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای رضایتمندی کارکنانشان بهره ببرند؛ کمااینکه قطعاً رضایتمندی کارکنان و عدم دغدغه‌مندی آنان در این زمینه خدمات بهتری را برای مردم به همراه دارد.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1076954

مهمترین اخبار ایران و جهان: