نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 09:01

۱۵۰۰ پروژه برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف می کنیم

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به آغاز برنامه ریزی‌ها برای سفر دوم رئیس جمهور به استان، گفت که هزار و ۵۰۰ پروژه برای این سفر پیش بینی و تعریف کرده ایم.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همراهی نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی برای سفر دوم رئیس جمهور به گلستان آغاز شده و بر اساس برآورد اولیه تعداد هزار و ۵۰۰ پروژه تعریف خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: عده‌ای افراد در مراکز دانشگاهی و آنهایی که تربیون و فضای مجازی در اختیار دارند به صورت مستمر به بهانه‌های واهی به ویژه محیط زیستی در حال سنگ اندازی در اجرای پروژه‌های تأثیر گذار در گلستان هستند.

وی افزود: این افراد که اکثراً غیربومی هستند، مسئولان را دشمن محیط زیست می‌دانند در حالی که مدیران گلستان تعهد کامل و۱۰۰ درصدی به ضوابط زیست محیطی داشته و خود را متعهد به اجرای آن می‌دانند.

زنگانه بیان کرد: این افراد با استفاده از ظرفیت رسانه‌هایی که دارند، فضای مسمومی به راه انداختند و با هوچی‌گری، مانع اجرای طرح‌های محیط زیستی می‌شوند.

استاندار گفت: در هیچ کجای دنیا، طرح‌های گردشگری را به بهانه حفظ محیط زیست تعطیل نمی‌کنند و راهکار آن را پیدا کردن راه دقیق برای استفاده توأمان و صحیح از طبیعت و پروژه‌های گردشگری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095798

مهمترین اخبار ایران و جهان: