نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 16:02

افزایش ماندگاری زائر و مسافر در مشهد اولویت دارد

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: افزایش ماندگاری زائر و مسافر در مشهد مقدس اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح شنبه در مانور خدمت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد اظهار کرد: برای ما جمع‌بندی مسائل اهمیت زیادی دارد تا براین اساس براساس ظرفیت‌های موجود، مشکلات را کاهش دهیم؛ از نظر مقیاس دو نوع جغرافیا وجود دارد که شامل جغرافیای استانی و شهر مشهد می‌شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در حال حاضر چند ظرفیت در اختیار ما قرار گرفته که شامل ظرفیت ملی کارگروه زیارت، شورای مشورتی با حضور تولیت آستان قدس با محوریت موضوع زیارت، قرارگاه استانی با محوریت اطلاع‌رسانی، امنیت و استاندارد محورهای مواصلاتی که از اوایل امسال حدود ۴۰۰ کیلومتر اصلاح جاده انجام شده و ظرفیت چهارم قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد است.

وی گفت: حمل و نقل بین شهری و درون شهری اهمیت زیادی دارد و نکته برجسته نقاط اوج برگشت است که در دستور کار جدی قرار دارد؛ در زمینه خدمات شهری نیز با متولی گری شهرداری همه چیز به نحو احسن در حال انجام است.

نظری افزود: تأمین کالای اساسی و قیمت حائز اهمیت است و تاکید من به اصناف این است که در حق زائر اجحاف نشود و با سود منصفانه و مصوب کالاهای خود را عرضه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072154

مهمترین اخبار ایران و جهان: