نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 15:13

۲۱۰۰ مددجوی استان سمنان تسهیلات کارگشایی دریافت کردند

سمنان- معاون سلامت کمیته امداد استان سمنان از افزایش تسهیلات کارکشایی در استان خبر داد و گفت: با این حساب تسهیلات کارگشایی به دو هزار و ۱۰۰ مددجو تعلق گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیده فاطمه تقوی ظهر شنبه در جلسه ارائه تسهیلات به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه تسهیلات کارگشایی به دو هزار و ۱۰۰ مددجو استان سمنان تعلق گرفته است، ابراز داشت: هدف از پرداخت این نوع تسهیلات خودکفایی و ایجاد رونق اقتصادی برای خانواده‌های تحت پوشش است تا بتوانند درآمدی برای خود داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه می‌کوشیم با پرداخت این نوع تسهیلات خانواده‌های تحت پوشش را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم، افزود: تسهیلات کارگشایی در قالب کمک به کمک هزینه مسکن، درمان، معیشت، اشتغال، کمک هزینه تحصیلی، تأمین جهیزیه و وام ضروری به مددجویان پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه پنج میلیارد تومان طی روزهای اخیر برای تسهیلات کارگشایی به استان تعلق گرفت، ابراز داشت: با این حساب مجموع تسهیلات پرداخت شده به ۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

تقوی ضمن بیان اینکه سقف پرداخت این تسهیلات ۳۰ میلیون تومان عنوان شده است، تصریح کرد: مددجویان می‌توانند از ۱۵ میلیون تومان تا سقف مذکور این تسهیلات را دریافت و در موارد یاد شده هزینه کنند.

وی ضمن بیان اینکه با افزایش تسهیلات دیگر مددجویان پشت نوبت انتظار دریافت تسهیلات نخواهند بود، افزود: ۱۷ هزارو ۱۶۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند که می‌توانند از خدمات مذکور به نحو مطلوب برخوردار شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1099098

مهمترین اخبار ایران و جهان: