نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 19:14

طرح محله همدل ۲ با محوریت روحانیون در محلات کرمانشاه اجرا می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح محله همدل ۲ با محوریت روحانیون در محلات کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر چهارشنبه در همایش «طلایه داران تبلیغ» که در دانشگاه صنعتی کرمانشاه با حضور روحانیون و ائمه جماعات برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر از فرصت‌های این ماه استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از وظایف مهم روحانیون و ائمه جماعات جهاد تبیین است که نیازمند توجه بیشتر است و منویات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید می‌تواند برای همگان گره گشا باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روحانیون از ابتدای انقلاب اسلامی در میدان حضور داشتند و در عرصه‌های مختلف کارهای بزرگی را شکل دادند.

احمدی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی، بیان کرد: شهید سلیمانی همواره در دفاع از انقلاب اسلامی در میدان حضور داشت و رهبر معظم انقلاب فرمودند ایشان از کسانی بودند که دستورات دینی را در همه حال اجرا می‌کردند.

وی ادامه داد: نقشه راه تبلیغ توسط کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی ترسیم شده که از مهم‌ترین آنها عمل به فریضه جهاد تبیین و اجرای طرح محله همدل ۲ است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح محله همدل ۲ برای به نمایش گذاشتن فعالیت‌های اجتماعی در محلات است که روحانیون در محوریت آن قرار دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1104898

مهمترین اخبار ایران و جهان: