نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 18:47

کمبود تخت‌های بیمارستانی در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت بیمارستانی کمبود داریم، گفت: باید به سمت ساخت کلینیک‌های تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان‌های کوچک در استان حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمد راستینه عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بخش الحاقی بیمارستان هاجر با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری ۶۵۰ تا ۷۰۰ تخت بیمارستانی کمبود داریم، گفت: باید به سمت ساخت کلینیک‌های تخصصی، فوق تخصصی و بیمارستان‌های کوچک در استان حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از شهرهای چهارمحال و بختیاری در حوزه زیرساخت‌های درمان بسیار ضعیف هستند و همچنین در حوزه تجهیزات پزشکی در استان کمبود داریم.

وی افزود: در حوزه بهداشت روان باید اقدامات موثری در چهارمحال و بختیاری انجام شود چرا که سرانه فضای ورزشی در شهرهای ما بسیار پایین است و از آن جایی که وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های دیگر در این حوزه فعالیت دارد خواهشمندیم این گونه اقدامات در استان ما نیز توسعه پیدا کند.

راستینه اضافه کرد: همچنین این وزارتخانه در حوزه ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی در استان ما عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104954

مهمترین اخبار ایران و جهان: