نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 14:36

استان بوشهر نیازمند توجه ویژه است

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان گفت: استان بوشهر نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا هاشمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت روز جهانی مستضعفان اظهار داشت: جهان در انتظار عدالت و عدالت در انتظار مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان روز امیدواری همه مستضعفان جهان، تحقق وعده الهی و عید جهان بشریت است.

وی کمک به نیازمندان و فقرا در آستانه عید نوروز را یک ضرورت دانست و بیان کرد: ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد به عنوان روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده که نیاز است همگان در رسیدگی به نیازمندان اقدام کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت ۱۱ شعبان سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان خاطر نشان کرد: جوانی یک فرصت مهمی در توسعه و کمال انسان محسوب می‌شود که برای موفقیت نیاز به تقویت تهذیب نفس است چراکه این مهم زمینه رشد و کمال انسان را فراهم می‌کند.

هاشمی با قدردانی از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اظهار داشت: در این سفر طرح‌ها و برنامه‌های مهمی اجرا و تشکیل شد که نشان از توجه ویژه دولت مردمی و جهادی آیت‌الله رئیسی به مطالبات مردم است.

وی این سفرها را نشان از مردمی بودن دولت و توجه به مطالبات مردم دانست و بیان کرد: سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه استان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر اجرایی شدن همه مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر افزود: مناسب است همه مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان بوشهر محقق شود و مصوبات جدید نیز هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

امام جمعه موقت بوشهر توجه به رفع فقر و حل مشکل جوانان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: یکی از مطالبات مهم جوانان اشتغال و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

وی ظرفیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف را برشمرد و افزود: استان بوشهر بر اساس گفته‌های رئیس جمهور، حرف اول در حوزه انرژی در کشور می‌زند که نیاز است به استان توجه ویژه شود.

هاشمی اقتصاد دریا و کشاورزی را یکی دیگر از ظرفیت‌های استان بوشهر دانست و تأکید کرد: از این ظرفیت‌ها برای تولید، اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی استان بیشتر استفاده شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1069798

مهمترین اخبار ایران و جهان: