نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 11:26

آزادراه شیراز-اصفهان تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار فارس گفت: فاز اول تا ششم آزاد راه شیراز-اصفهان که شامل قطعات یک تا ششم این آزاد‌راه است تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد .

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه در بازدید از آزادراه شیراز اصفهان با بیان اینکه برای بهره برداری از ۶ قطعه از این طرح بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر لازم است گفت: این آزاد راه به طول ۲۲۴ کیلومتر در فارس در حال اجراست که قطعه یک تا شش ۹۵ درصد و قطعه هفت نیز ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ۲۴ کیلومتر از قطعه ۶ مانده تا آسفالت به بهره برداری برسد، افزود: علاوه بر آسفالت نیاز به ایمن سازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی است که بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

ایمانیه ادامه داد: هفته آینده نشست‌های در تهران و شیراز برای دریافت اعتبارات برگزار می‌شود که امید است از منابع مختلف این اعتبار جذب شود.

استاندار فارس به بهره برداری فاز یک آزاد راه شیراز اصفهان هم اشاره کرد و گفت: فاز اول آزاد راه یعنی از قطعه ۱ تا قطعه ۶ به صورت رفت از شیراز تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و قطعه ۷ نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ و همزمان به صورت رفت و برگشت زیر بار ترافیک می‌رود.

پایان پیام /ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069554

مهمترین اخبار ایران و جهان: