نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:22

هلال احمر زنجان دوره آموزش مهارت‌های ویژه شرایط اضطراری برگزار می‌کند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های اولیه در شرایط ویژه اضطراری برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری دوره‌ای است که یادگیری اصولی‌ترین مهارت‌های اولیه در کلاس‌های نظری و عملی برای علاق‌مندان آموزش داده می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: آموزش مهمترین و پرکاربردترین سرفصل‌های کمک‌های اولیه، یادگیری دقیق‌تر مهارت‌ها از طریق تمرکز بر آموزش‌های عملی و افزایش قابلیت‌های تمرین و یادگیری در دوره ارائه می‌شود.
وی ارتقای میزان آگاهی و دانش، افزایش انگیزه و تغییر نگرش عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه را از اهداف برگزاری دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری بیان کرد.
موسوی، تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بسترسازی برای توسعه این آموزش‌ها در شرایط و زمان‌های متفاوت را از دیگر اهداف دوره آموزشی بیان شده اعلام کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: همه افراد بالای 18 سال، اعم از دانشجویان، معلمان، کارکنان دولت و بخش‌های خصوصی، اصناف در بخش‌های مختلف، کارگران، سربازان، هموطنان ساکن در روستاهای استان زنجان و همه افرادی که به نحوی با هلال احمر همکاری دارند می‌توانند از این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری شامل تزریقات عضلانی، کشیدن بخیه، سنجش فشار خون، فوریت‌های پزشکی، کنترل زخم و پانسمان، آتل بندی، احیای قلبی و اصول ایمنی در شرایط اضطرار است، تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های بیان شده می‌توانند با مراجعه به واحد آموزشی شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود با همراه داشتن تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036598

مهمترین اخبار ایران و جهان: