نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 13:03

رشد 100 درصدی حضور در راهپیمایی 22 بهمن کردستان

رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان گفت: بنا بر اطلاعات واصله، این استان رشد ۱۰۰ درصدی جمعیت در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های قبل از کرونا داشته است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تشکر از حضور بی‌نظیر مردم نجیب و انقلابی استان کردستان در مراسم یوم‌الله ۲۲بهمن، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ برگ زرین دیگری بر افتخارات قوم مسلمان کُرد بود و بار دیگر ثابت کرد که مردم غیور کردستان علیرغم تمام تلاش‌های اردوگاه استکبار و نظام سلطه و امپراتوری دروغ و فریب همچنان در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و دل در گرو نظام و رهبری عزیز خود دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: نمایش خیره کننده حضور مردم با سلایق مختلف، به ویژه حضور شاداب و پرنشاط جوانان و بانوان این سرزمین و اهتزاز پرچم زیبای ایران عزیز همراه با بانک توحیدی الله اکبر و نفی طواغیت دنیای معاصر، جلوه‌های بی‌بدیلی خلق نمود که زبان از بیان آنها قاصر است.

وی تصریح کرد: خلق این حماسه، بی‌شک حکایت از عمق بصیرت و ولایتمداری مردم این خطه دلاورخیز و درک مسئولیت تاریخی آنها در این برهه خاص از زمان و نیز مرهون رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی و انزجار از بدخواهان و گروه‌های معاند و ضدانقلاب و شرور است.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: استان کردستان بنا بر اطلاعات واصله رشد ۱۰۰ درصدی جمعیت در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن در مقایسه با سال‌های قبل از کرونا داشت.

به گفته سادات، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اتفاقی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی در استان کردستان بود که حقیقتا مایه غرور و مباهات دوستداران انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان است.

 البته این حضور کم‌نظیر وظیفه مسئولان را در خدمت بی‌منت و هر چه بیشتر به این مردم نجیب و سلحشور سنگین‌تر می‌نماید و اینک نوبت مسئولان است تا دین خود را به این مردم بی‌ادعا و وطن‌دوست ادا نموده و نسبت به رفع مشکلات و زدودن غبار محرومیت از چهره این استان تلاش مضاعف نمایند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035998

مهمترین اخبار ایران و جهان: