نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 18:59

تبیین رویداد هویت ساز ۱۲ فروردین برای نوجوانان مورد توجه باشد

اراک- استاندار مرکزی گفت: تبیین رویداد هویت ساز ۱۲ فروردین برای نوجوانان مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر سه شنبه در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس و تجلیل از دستگاه‌های برتر در ایام الله دهه فجر با اشاره به حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردمی و خودجوش و همه مردم استان مرکزی در ایام دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش درخشیدند و پس از یک دوره کرونایی مردم با حضور معنادارشان حماسه بزرگی خلق کردند.

استاندار مرکزی افزود: علیرغم توطئه‌ها و فریب‌های دشمنان در فضای مجازی و امپراطوری دروغ رسانه‌ای شاهد اتفاقات خوبی در ایام الله دهه فجر رقم خورد و حضور باشکوه مردم نشان از بی اثر بودن عملیات روانی دشمنان بود و ملت ایران بار دیگر نشان دادند به بیگانگان بی اعتماد و وفادار به نظام اسلامی و ارزش‌ها هستند.

وی ادامه داد: استفاده از تجربیات ارزشمند برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن مورد توجه دستگاه‌های عضو ستاد دهه فجر استان باشد و بایستی نقاط قوت در برنامه‌های آینده تقویت و نقاط ضعف برطرف شوند.

مخلص الائمه با بیان اینکه بسیج عمومی برای ارائه خدمت به مردم در ایام نوروز هم در سطح استان و هم در سطح کشور اتفاق می‌افتد، گفت: تمام تلاش این است تا مردم بتوانند با آسایش ایام تعطیلات را بگذرانند و تمرکز باید کاهش تصادفات باشد و البته این نیازمند همراهی و مشارکت مردم دارند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت روز ۱۲ فروردین بیان کرد: با توجه به مسئله با اهمیت روز ۱۲ فروردین نیاز است اقدامات تبیینی مورد توجه باشد چراکه ظرفیت تبیینی ۱۲ فروردین کمتر از دهه فجر نیست و رویداد مهم تاریخی و یوم الله انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ۱۲ فروردین عید بزرگ ملت ایران و رویدادی هویت ساز است، گفت: ۱۲ فرودین حلقه دهه فجر در انقلاب اسلامی را تکمیل می‌کند و باید از این ظرفیت که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است به خوبی استفاده شود و لذا رویکرد برنامه‌ها و سخنرانی باید تبیین این روز مهم باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیام مناسبت‌های ملی و مذهبی باید به خوبی به جوانان و نوجوانان منتقل شود و نسل جدید باید با حماسه‌ها و رویدادهای هویت ساز انقلاب به خوبی آشنا شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093098

مهمترین اخبار ایران و جهان: