نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 16:27

آزادی ۲۷۳ محکوم مالی و جرایم غیرعمد در اردبیل/ نقش‌آفرینی موثر بانوان خیر در آزادی زندانیان

نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: طی سال جاری با کمک‌های مالی خیرین استان به‌ویژه بانوان خیر استان اردبیل، ۲۷۳ نفر از محکومان مالی و جرایم از زندان‌ رهایی یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی بعدازظهر امروز در هفتمین جشن گلریزان بانوان خیر استان اردبیل اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ که جشن گلریزان بانوان خیر در استان کلید خورده است که در همین راستا تاکنون ۸۰ میلیارد ریال توسط بانوان خیر استان به ستاد دیه کمک‌های مالی شده است.

وی افزود: امسال نیز حدود ۲۰ میلیارد ریال از سوی بانوان خیر به ستاد دیه استان کمک‌های مالی شده است و تقریبا در آزاد سازی همه ۲۷۳ نفر زندانی مالی و جرائم غیرعمد، بانوان خیر نقش داشته‌اند.

نائب رئیس ستاد مردمی دیه استان اردبیل تصریح کرد: مشارکت همه آحاد مردم ولایی و حسینی استان به ستاد مردمی دیه نشان از اعتقادات عمیق دینی و حس همنوع دوستی مردم این استان دارد که با مشارکت خود در امر آزاد سازی زندانیان جرائم مالی و غیرعمد همت بسیار بالایی داشته‌اند.

خدادادی گفت: امسال با کمک و مساعدت خیرین استان ۲۷۳ نفر محکوم مالی و جرایم غیرعمد با مبلغ محکومیت بیش از یکصد میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شدند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1046898

مهمترین اخبار ایران و جهان: