نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:42

اقتدار سپاه الگویی برای کشورهای آزادی خواه است

امام جمعه کازرون با اشاره به اقتدار و محبوبیت و اثرگذاری سپاه در منطقه گفت: اقتدار سپاه الگویی برای کشورهای آزادی خواه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت السلام والمسلمین محمد صباحی درخطبه نماز جمعه امروز ۵ اسفند ماه در کازرون، ضمن تبریک و گرامیداشت میلاد با سعادت سالار شهیدان‌ امام‌حسین (ع)، روز پاسدار و همچنین اعیاد پیش رو گفت: امروز روز پاسدار را در حالی حشن می گیریم که سپاه پاسداران در اوج اقتدار، محبوبیت و اثرگذاری در منطقه می باشد و دل دشمن را به لرزه درآورده است.

وی افزود: اقتدار سپاه الگویی برای کشورهای آزادی خواه است و اقتدار بسیج الگویی برای ملت های ظلم‌ناپذیر.

صباحی با اشاره به عملکرد مثبت سپاه گفت: امروز مردم با عبارت سپاه آشنا هستند و آگاهی کامل به عملکرد سپاه دارند.

وی نابودی داعش، ضربه زدن به جاسوس ها و گاندوها، برگزاری اردوهای جهادی، امنیت پرواز ها، موشک های ارمعان آور اقتدار، قدرت فضایی و ماهواره های امید، قرارگاه های محرومیت زدایی امنیت آبهای نیلگون خلیج فارس  و تبدیل شدن ایران به یکی از ۱۰ کشور قدرتمند جهان را از اقدامات سپاه پر قدرت سپاه عنوان کرد و تصریح نمود: مردم نسبت به این مهم‌ کاملا آگاه هستند و قدر سپاه و بسیج را می دانند.

وی گفت: همین اقدامات سپاه لرزه بر جان‌ دشمنان‌ نظام‌انداخته و غرب فرتوت بین مرگ و زندگی دست و پا می زند. 

صباحی ضمن قرائت پیام‌ مقام‌ معظم رهبری خطاب به فرماندهان سپاه در اجلاسیه روز گذشته گفت: فرمانده سپاه کازرون یکی از بهترین فرماندهان پرتلاش انقلابی است.

وی  تیپ تکاور امام سجاد (ع ) کازرون را هدیه مقام‌معظم رهبری عنوان کرد و تاکید نمود: حوزه سرزمینی این تیپ بسیار گسترده است اما مرکز و استقرار نیروها در همین شهر باقی خواهد ماند و به فعالیت خود ادامه خواهد داد پس به شایعات دامن نزنید و در برابر شایعه سازی واقع گو باشید تا مردم دچار ابهام و سردرگمی نشوند .

محمد صباحی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: امسال به لطف الهی سال پربارش و سرسبزی خواهیم داشت اما باید همه مواظب باشیم در موقع خشک شدن سبزه و علف ها با معضل آتش سوزی مواجه نشویم.

وی حفاظت از عرصه و پهنه جنگلی شهرستان و همچنین درختان و فضای سبز شهر را از وظایف شهروندی عنوان کرد و افزود: باید به این مهم‌ توجه داشته باشیم که کازرون شهر و شهرستان  نیست بلکه باع و بوستان است و در حفاظت و مراقبت از آن بکوشیم.

پایان پیام/د

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054454

مهمترین اخبار ایران و جهان: