نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 15:05

۵۰ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در کشور افتتاح شد

ساری- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل از افتتاح همزمان ۵۰ مدرسه روز جاری همزمان با ساری در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف نوروزی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع حیات طیبه در ساری با اشاره به راه اندازی همزمان ۵۰ مدرسه همزمان با ساری در کشور گفت: وظیفه بنیاد برکت ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت در مدرسه داری دخالتی ندارد و مدارس به آموزش و پرورش واگذار می‌شود، گفت: بنیاد برکت تاکنون هیچ دخالت آموزشی و نوع بهره برداری از مدارس در کشور نداشته است.

وی با اظهار اینکه دو هزار و ۷۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت برنامه ریزی شد که دو هزار مدرسه تاکنون بهره برداری شده است، افزود: برای ساخت یک اردوگاه دانش آموزی در منطقه محروم بادله ساری برنامه ریزی شده است.

نوروزی محرومیت زدایی را از جمله مأموریت‌های بنیاد برکت ذکر کرد و گفت: ایران اسلامی مقابل قلدری‌های دشمنان ایستاد و اکنون به یک الگو تبدیل شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با بیان اینکه مدرسه حیات طیبه ساری در سه برش برنامه ریزی شده است، گفت: این مدرسه نوعی کانون فرهنگی است که در ۱۰ هزار مترمربع بنا و ۱۰ هزار مترمربع زمین احداث شده است.

وی با عنوان اینکه دشمنان ما خود را به خواب زده‌اند، گفت: در همه عرصه‌ها باید کار و تلاش کنیم و مشکلات بیکاری، گرانی و آسیب‌ها را حل کنیم و مسئولان کشور نباید شبانه روز بشناسند و باید دائم کار کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068154

مهمترین اخبار ایران و جهان: