نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 13:45

تولیدکنندگان برتر حامی حقوق مصرف کننده در زنجان معرفی می‌شوند

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تولیدکنندگانی که نسبت به رعایت حقوق مصرف کننده جدیت دارند با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت رییسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان با اشاره به ناآگاهی عموم مردم از حقوق خود در مقابل صنوف، شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی، افزود: یکی از مهمترین وظایف انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده، بازنشر حقوق مردم است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به لزوم باز تعریف تشکیلاتی و مکانی و تامین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تاکید کرد و افزود: انجمن های مردم نهاد، بهترین تبلور واگذاری کارهای مردم به خود آحاد مردم است.

گلشنی گفت: تشکل های مردمی منتخب از نهاد جامعه می تواند بهترین بازوی اجرایی برای سازمان‌های دولتی باشد و این موضوع در زمینه تامین حقوق مصرف کنندگان نیز می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به تورم موجود در کشور و وضعیت اقتصادی جامعه، اظهار کرد: متاسفانه در کنار مشکلات اقتصادی، مردم نسبت به نهادهای نظارتی بر بازار بی اعتماد شده اند که باید علاوه بر تشدید بازرسی های سازمان‌های دولتی، انجمن های مردم نهاد نیز در کنار آنها در طرح های بازرسی حاضر باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066154

مهمترین اخبار ایران و جهان: