نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:33

افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۴ روستا در الموت

قزوین- طرح‌های گازرسانی به ۴ روستا در الموت در آستانه ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۴ روستا در الموت صبح جمعه با حضور سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر، سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار قزوین افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در مراسم بهره برداری این پروژه‌ها اظهار کرد: این گازرسانی بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی به روستاها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم کمتر شود، افزود: رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای آنان مأموریت ذاتی مسئولین کشور و سپاه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها و خدمات رسانی به مردم، مسئولین با دلسوزی و رفتار انقلابی و جهادی تلاش کردند تا نیاز اساسی مردم رفع شود.

وی تاکید کرد: گازرسانی به اندک نقاط استان قزوین در حال انجام است و مسئولین با تمام توان در تلاش هستند تا مناطق محدودی که باقی مانده نیز از نعمت گاز برخوردار شود.

گفتنی است عملیات گازرسانی به چهار روستای سرخه دزدک، مزرعه علیا، ازرت و مزرعه سفلی بخش الموت شرقی، شهرستان قزوین انجام شد.

در روستای ازرت با ۳ و نیم کیلو متر شبکه گذاری و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۲۴ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، همچنین در روستای مزرعه سفلی با ۲ و نیم کیلومتر شبکه گذاری و هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی ۲۴ خانوار و در روستای مزرعه اولیا با ۱/۸ کیلومتر شبکه‌گذاری و هزینه دو میلیارد و صد میلیون تومانی ۴۷ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031510

مهمترین اخبار ایران و جهان: