نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 01:12

رونمایی از کتاب «دوما» در محمودآباد

کتاب «دوما» برگرفته از زندگی واقعی حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار ام‌الشهدای محمودآباد با حضور مسؤولان شهرستانی و نویسنده این کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،با حضور خانواده شهیدان محمدزاده و مسؤولان شهرستانی و مردم انقلابی محمودآباد در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتاب زندگی نامه حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار مادر والامقام شهیدان محمدزاده رونمایی گردید.

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه محمودآباد در این آئین گفت: ایامی که در آن قرار داریم چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی بوده که بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود : امر به معروف و نهی از منکر را در درجه بالا در زمانی اقامه کرده‌ایم که دوران طاغوت ستیزی بود.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد تاکید کرد : نام امام ( ره) تنها با انقلاب همراه نیست بلکه همیشه با اسلام است.

ابراهیم باقری حمیدآبادی نویسنده کتاب دوما در حاشیه این مراسم اظهار کرد : این کتاب با روایت زندگی سیده سلطنت حمیدتبار، مادر سرداران شهید ابوالحسن، ابوالقاسم و بسیجی شهید هادی محمدزاده نوشته شده است.

وی یادآورشد: این کتاب دارای ۲۴۰ صفحه است که ۸ ماه زمان برد تا تحقیقات میدانی و گفت‌وگوی این کتاب را انجام دهم و توانستم آن را در ۲۶ تیرماه ۱۳۹۴ به پایان برسانم.

باقری حمیدآبادی تصریح کرد : چاپ اول این کتاب با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد و تیراژ این کتاب ۷۰۰ نسخه و در انتشارات «مصاف عشق» قم به چاپ رسیده است.

به گزارش فارس حاجیه خانم سیده سلطنت حمیدتبار در بهمن ماه ۱۴۰۰ دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست و در جوار این سرداران آسمانی آرام گرفت.

اولین شهید این بیت سردار ابوالقاسم محمدزاده متولد ۱۳۴۱ که در ۲۱ اسفند ۱۳۶۲به شهادت رسید دومین شهید بسیجی شهید هادی محمدزاده متولد ۱۳۴۹ که در ۱۷ مرداد ۱۳۶۴ شهید شد و سومین شهید این خانواده سردار ابوالحسن محمدزاده متولد ۱۳۳۷ که در عملیات کربلای چهار در ام الرصاص به تاریخ ۴ دی ۱۳۵۶ به شهادت رسید.

پایان پیام/۸۶۰۳۸/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1030754

مهمترین اخبار ایران و جهان: