نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:18

عفو زندانیان توسط مقام معظم رهبری نقشه‌های ضد انقلاب را خنثی کرد

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: مقام معظم رهبری با این عفو پدرانه مین‌هایی که ضد انقلاب و منافقین، برای آتیه انقلاب کاشته بودند را نیز خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: منع ارتباط و همکاری با دستگاه ظالم و ستمگر رویکرد سیاسی بود.

وی با اشاره به عفو زندانیان از سوی مقام معظم رهبری افزود: مقام معظم رهبری با این اقدام مدبرانه و خردمندانه، آتیه‌ی نظام اسلامی را از برافراشتن پیراهن تظلم‌خواهی توسط وسواسان خناس شیطان‌صفت بر حذر داشت.

امام جمعه محمودآباد نمونه اضافه کرد: مقام معظم رهبری با این عفو پدرانه چهره نظام را از اصابت کینه‌توزی‌های احتمالی دشمنان و حتی برخی خانواده زندانیان، محافظت کرد و مین‌هایی که ضد انقلاب و منافقین، برای آتیه انقلاب کاشته بودند را نیز خنثی کرد.

وی تصریح کرد: این عفو حکیمانه تنها یک گام از مواجهه هوشمندانه در شرایط مه‌آلود یا غبارآلود اغتشاشات اخیر و در واقع یک گام و اقدام از مجموعه گام‌ها و اقدامات مدبّرانه و مسئولانه رهبر انقلاب اسلامی بود که دل مردم را شاد کرد و هم بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست‌خورده افزود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرارسیدن سالروز ۲۲ بهمن اضافه کرد: در روز ۲۲ بهمن نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

وی تصریح کرد: ۲۲ بهمن ثمره مجاهدت، مقاومت، شجاعت، غیرت، بصیرت، ایثار و ولایت مداری ملت ایران اسلامی بود.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه ما معاصر با مبارک‌ترین پدیده قرون معاصر یعنی «انقلاب اسلامی» هستیم، تاکید کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای الهی است که آرزوی ۷۰۰۰ ساله‌ی انبیا و ۱۴۰۰ ساله‌ی ائمه اطهار بوده است.

وی در پایان یادآور شد: ما دشمن داریم و این سنت الهی است و سنت‌های الهی هم مبتنی بر نظام احسن است؛ بنابراین وجود دشمن، در نهایت به نفع جبهه ایمان و جبهه حق است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031810

مهمترین اخبار ایران و جهان: