نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 21:13

صحنه روایتگری نباید خالی شود

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اتصال نسل جدید با آرمان‌های انقلاب بر عهده پیشکسوتان انقلاب اسلامی است. صحنه روایتگری نباید خالی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده عصر پنج شنبه در دیدار پیشکسوتان و یاران انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، انقلتبی ماندن را دشوارتر از انقلابی شدن دانست و اظهارداشت: در طول تاریخ اسلام، نیروهای مجاهد، مخلص و انقلابی متعددی پیرامون پیامبر اسلام وجود داشتند اما ماندن در مسیر حق دشواری‌های زیادی را به همراه داشت.

وی، با اشاره به تلنگر اغتشاشات به انقلابیون، عنوان کرد: نباید اجازه داد که گسست. بین نسلی ایجلد شود و نسل‌های مختلف باید با مبارزین و انقلابیون پیوند بخورند و اتصال بین نسلی نیز وظیقه پیشکوتان و مبارزین انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ابراز کرد: آرمان‌های دوران انقلاب و خواسته‌های مردم در آن دوران باید توسط مبارزین و پیشکسوتان انقلاب به نسل جوان و نوجوان منتقل شود و زجر و سختی‌های گذشته را تشریح کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، خاطرنشان کرد: برخی از جوانان ایران از جنایات سلطنت پهلوی و پیشرفت‌های ایران در طول ۴۴ سال گذشته آگاهی ندارند که با روایتگری می‌توان در برابر انقطاع بین نسلی و هجمه خارجی‌ها ایستادگی کرد.

وی، با ذکر این نکته که رزمندگان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در کشاکش‌های تاریخ فراموش نمی‌شوند، مطرح کرد: مردم استان هرمزگان در انقلاب اسلامی سهم داشته‌اند و این مسئله باید توسط صاحبنظران و پیشکسوتان تبیین و تشریح شود.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیان کرد: عدالت را باید به خواست و مطالبه عمومی تبدیل کرد که تقویت و پررنگ‌تر شدن حضور و نقش پیشکسوتان انقلاب در معادلات سیاسی، می‌تواند به تحقق این امر کمک فراوانی کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: مسئولین باید در برابر نقد، مطالبه و تلنگر دلسوزان و پیشکسوتان انقلاب تحمل داشته باشند و این مهم را یک‌ظرفیت دانست.

وی، با اشاره به لزوم تقویت اجتماعات پیشکسوتان انقلاب اسلامی، مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم انجمن یا کانون پیشکسوتان مبارزین انقلاب اسلامی برای مطالبه از مسئولین تشکیل شود تا همگان آگاه باشند که دلسوزان انقلاب اسلامی همواره پای کار هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030510

مهمترین اخبار ایران و جهان: