نیوز سیتی!
23 شهریور 1402 - 16:51

خدمت رسانی جهادی به زائران امام مهربانی ها در دهه پایانی صفر

معاون رئیس سازمان و مدیرجهاد کشاورزی مشهد از ارائه خدمات و جانمایی 30 واحد نانوایی ثابت و سیار با تامین گاز و برق و آب توسط واحدهای مربوطه در مشهد خبرداد.

محمد میری دیسفانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: 30 واحد نانوایی ثابت و سیار با تامین گاز و برق و آب ، جهت تامین نان موکب ها و حسینیه ها وهیئات در مشهد جانمایی شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیرجهاد کشاورزی مشهد با بیان اینکه 350 واحد صنفی نانوایی به تامین نان مواکب و ایستگاههای استقبال از زائر مشهد می پردازند، افزود: 3000تن آرد برای نانوایی ها و هیئات مذهبی خارج و داخل از استان تامین شده است.

وی افزود: 30 واحد نانوایی ثابت و سیار با تامین گاز و برق و آب ، در مشهدجهت تامین نان موکب ها و حسینیه ها وهیئات جانمایی شده است.

میری دیسفانی ادامه داد: 22 واحد نانوایی ثابت و 8 واحد سیار و 14 واحد نانوایی در نقاط مختلف شهرستان تعبیه شده است.

معاون رئیس سازمان و مدیرجهاد کشاورزی مشهد افزود : به کلیه مواکب احداث شده در مسیرهای ورودی به شهرستان و مواکب مستقر در سطح شهر مشهد که دارای دستگاه پخت نان بودند ودرخواست آرد داشتند بازرسی از محل انجام و پس از بررسی توان پخت سهمیه آرد تخصیص داده شد وهمچنین مواکبی که نیاز به نان جهت پذیرایی داشتند نیز معرفی به نانوایی در محدوده شدند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1499498

مهمترین اخبار ایران و جهان: