نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 10:05

دیدار جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در هرمزگان +عکس

رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان بندرعباس با حضور در حسینیه آیت الله خامنه ای با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جمعی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از استان هرمزگان، شب گذشته میهمان نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بودند و ضمن بیان مجموعه خاطراتی از ایام دفاع همه جانبه ملت ایران در حمله رژیم بعثی عراق و حامیان او به ایران اسلامی، به بیان دغدغه های خود در خصوص مسائل مختلف کشور پرداختند.

در این دیدار حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز ضمن اشاره به اهمیت بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس، انتقال مفاهیم و ارزش های آن دوران به نسل جدید و جوان امروز را بسیار ضروری و گامی در مسیر جهاد تبیین برشمرد و تصریح کرد: رسالتی که شما پس از همرزمان شهیدتان بر دوش دارید، بسیار سنگین تر است و آن زنده نگاهداشتن یاد شهدا است.

 

وی تأکید کرد: خدا برای شما رزمندگان باقی مانده از جنگ، این سرنوشت را قرار داده که بیانگر و راوی آن روزهای پر از حماسه باشید و بدون شک اجر عظیمی نیز در این راه نصیب تان خواهد شد چرا که چشمان شهدا به حرکت امروز شما در جامعه اسلامی است تا از کیان معنوی کشور و فرهنگ برآمده از دوران باشکوه دفاع مقدس دفاع کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519798

مهمترین اخبار ایران و جهان: